Reklamacije i povraćaj robe
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
1) Reklamacija prilikom sklapanja - Ukoliko se prilikom sklapanja konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Proizvodjac će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2) Reklamacija u garantom roku - Proizvodjac, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda.
Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan od prijema robe.
Za uvažene reklamacije proizvođač u potpunosti snosi troškove transporta.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
- reklamirani proizvod donesete u originalnom pakovanju
- da podnesete na uvid original fiskalni račun
- da date opis neispravnosti
- nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda kupac isključivo dobija od ovlašćenog lica gde je ostavio proizvod.
Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.
CALL CENTAR
+381 60 494-35-03
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.
Proizvođač se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja email obaveštenja svim registrovanim.